برگزاری جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده (نوبت دوم)

برگزاری جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده (نوبت دوم)

برگزاری جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده (نوبت دوم)/ تصویب بودجه و آیین نامه ها

به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد، صبح امروز مورخ یکشتبه ۴ تیرماه با حضور مسئولین شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، رئیس و اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و سهامداران شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده (نوبت دوم) با موضوعات مطروحه، در سالن آمفی تئاتر ساختمان فن آوری و کسب و کار برگزار شد.

تصویب بودجه پیشنهادی

در این جلسه، لایحه بودجه پیشنهادی با اکثریت آرای اعضای مجمع و سهامداران شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد مصوب شده و همچنین آئین نامه مالی و معاملاتی، آیین نامه انضباطی کار، آیین نامه کارگروه های مشورتی نیز تایید گردید.

تعیین هزینه های مشترک مالکین و استفاده کنندگان شهرک صنعتی

همچنین هزینه های مشترک مالکین و استفاده کنندگان شهرک صنعتی و تعیین نرخ جدید برای آن به رای عمومی اعضای مجمع گذاشته شد که بر این اساس شارژ ماهیانه دریافتی به ازای هر متر مربع ۷۰۰ تومان (معادل ۷ هزار ریال) و آب بهای مصرفی واحدهای صنعتی ( نرخ اعلامی آب منطقه ای به علاوه ۳۰ درصد جهت هزینه های جاری امور آبفا ) تایید و مصوب گردید.

انتخابات بازرس حسابرس اصلی و علی البدل

شایان ذکر است انتخابات بازرس حسابرس اصلی و علی البدل برای سال مالی ۱۴۰۲ نیز از دیگر دستورات جلسه بود که با رای اعضای شرکت تراز مشهود محتسب به عنوان بازرس حسابرس اصلی و شرکت احراز ارقام به عنوان بازرس حسابرس علی البدل انتخاب شد.

رسیدن به یک الگوی مطلوب توسعه اقتصادی و فعالیت صنعتی

گفتنی است این انتخابات با اتحاد و انسجام سهامداران و همچنین تلاش گسترده هیات مدیره برای مدیریت پایدار و علمی امور مربوط به شهرک صنعتی اشتهارد و با نظارت شرکت شهرک های صنعتی استان البرز بود که نشان از تدبیر و آینده نگری اعضای مجمع برای رسیدن به یک الگوی مطلوب توسعه اقتصادی و فعالیت صنعتی داشت‌.

در پایان از حضور مسئولین محترم شرکت شهرک ها، همه سهامداران عزیز و دست اندرکاران اجرای جلسه تقدیر و تشکر نموده و امید است در سایه تلاش و وفاق جمعی و نگاه زیرساختی و آینده محور به توسعه شهرک صنعتی اشتهارد بتوان چرخ اقتصاد منطقه را به بهترین شکل به سرمنزل مقصود هدایت نمود.

اخبار مرتبط

بررسی بودجه پیشنهادی شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *