اطفا حریق واحد صنعتی ۳۷۲۷

اطفا حریق واحد صنعتی ۳۷۲۷

اطفا حریق واحد صنعتی ۳۷۲۷

به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد، ظهر روز ساعت ۱۱:۵۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ با اعلام گزارش حریق در واحد صنعتی به شماره قطعه۳۷۲۷ (شرکت سپیداندیش) که از طریق سامانه ۱۲۵ اعلام گردید، در اسرع وقت ۴ واحد خودرویی آتش‌نشانی شهرک به محل حادثه اعزام گردید. اطفا حریق واحد صنعتی ۳۷۲۷ با کمک واحدهای آتش‌نشانی هم‌جوار محقق گردید.

جلوگیری از سرایت آتش به واحدهای مجاور

عملیات اطفا حریق تا ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه ادامه داشته و با صرف بیش از ۱۲۰۰ لیتر کف اطفایی و تلاش نیروهای آتش‌نشانی و شرکت خدماتی این حریق اطفا شده و از سرایت آتش به واحدهای مجاور جلوگیری به عمل آمد.

یاری‌رساندن واحدهای آتش‌نشانی مجاور

شایان‌ذکر است در این عملیات واحدهای خودرویی آتش‌نشانی شهرداری اشتهارد، شهرداری بوئین‌زهرا و چرم‌سازی نیز در عملیات اطفا یاری‌ رساندند و همچنین عوامل انتظامی، اورژانس، نیروهای شرکت توزیع برق و گاز نیز برای ایجاد امنیت و ایمنی زیرساخت‌های کارخانجات مجاور و مقابله با حوادث احتمالی در محل حادثه حضور مؤثر داشتند.

گفتنی است از فرماندار محترم اشتهارد جهت هماهنگی لازم برای اعزام نیروهای شهرداری‌های مجاور، مدیرعامل شهرک صنعتی کوثر و واحدهای تولیدی و صنعتی هم‌جوار که در تأمین آب و آماده‌سازی فضای عملیات کمک نمودند، تشکر و قدردانی می‌شود.

واحد آماده‌باش در محل حادثه

لازم به ذکر است به دستور مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد با توجه به اینکه مواد قابل اشتعال در مجموعه صنعتی مذکور موجود است، یک واحد آماده‌باش جهت پیشگیری از حریق مجدد و خطرات احتمالی در محوطه مستقر است.

اخبار مرتبط

برگزاری جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده (نوبت دوم)/ تصویب بودجه و آیین نامه ها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *